دستگاه زنده یاب
خرداد 21, 1399
stainless steel fire hose box
stainless steel fire hose box
خرداد 21, 1399
دستگاه زنده یاب
خرداد 21, 1399
stainless steel fire hose box
stainless steel fire hose box
خرداد 21, 1399

سیستم اعلام حریق متعارف

سیستم اعلام حریق متعارف

سیستم اعلام حریق متعارف

سیستم اعلام حریق متعارف:

سیستم اعلام حریق متعارف از قدیمی ترین نوع سیستم های اعلام حریق می باشد که علی رغم تغییرات کیفی اندک، همچنان مورد استفاده قرار می گیرند. دراین سیستم های اعلام حریق چندین آشکارساز و شستی که یک منطقه از ساختمان را پوشش می دهند در قالب یک مدار، به هم پیوسته و به تابلوی کنترل مرکزی متصل می شوند. بنابراین هر مدار نماینده یک منطقه يا زون است .

 

کاتالوگ  را دانلود کنید:

NFPA 170-2018

پانل اوریون:

برای پروژه‌های کوچک و به منظور عدم ایجاد هزینه زیاد، اوریون سری مینی که دارای 2 یا 4 زون می‌باشد را معرفی می‌نماییم. این کنترل پنل زیبا و کوچک از تمام امکانات کامل سری اریون برخوردار است. کنترل  پنل تکرار‌کننده اریون با قابلیت ایجاد ارتباط از طریق پورت RS-485 می‌تواند امکان کنترل و راهبری پانل‌های متعارف اریون را هم فراهم سازد. استفاده از این دستگاه برای اماکنی که دارای 2 یا چند ورودی مختلف هستند، توصیه می‌شود. کلیه تجهیزات تولیدی کارخانه GFE از سری اریون، مطابق با استاندارد EN-54 بخش 2 و 4 طراحی و ساخته شده است. کنترل پانل‌های اریون در 3 مدل 2 ، 4 و 8 زون با بدنه پلاستیکی و قابلیت نصب روکار و توکار تولید می‌شود. هر پانل امکان اتصال و راهبری 4 دستگاه تکرارکننده دیگر را نیز دارد. همچنین دستگاه تکرار‌کننده نیز می‌تواند به صورت کامل پانل مرکزی را کنترل نماید. نحوه ایجاد ارتباط بین دو پانل از طریق ماژول واسط و استاندارد RS485 می‌باشد. تمامی قطعات تولید GFE از سری اریون با پانل فوق سازگاری کامل دارند و امکان نصب حداکثر 30 دتکتور و شستی در هر زون وجود دارد.

همچنین آژیرها و چراغ‌های چشمک‌زن نیز بر روی مدار خروجی آژیر نصب می‌شوند. مقاومت انتهای خط در هر دو خروجی پانل، زون کاشف و مدار آژیرها کاربرد دارد. کابل ارتباطی نیز مطابق با استاندارد می‌بایست 5/1 × 2 باشد. دتکتورهای دودی اپتیکال با عکس‌العمل سریع و دتکتورهای حرارتی نیز در دو مدل ثابت و افزایشی در دسترس هستند. امکان ترکیب پایه دتکتور مجهز به آژیر یا چراغ چشمک‌زن نیز با دتکتورهای اریون وجود دارد. با اضافه‌نمودن ماژول ارتباطی به پانل اریون می‌توان آن را به‌صورت یک مجموعه در سیستم آدرس‌پذیر به کار برد.

پانل اعلام حریق آدرس پذیر  (GLOBAL FIRE EQUIPMENT (GFE

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برند