سیستم اعلام حریق متعارف
انتخاب سیستم اعلام حریق ساختمان های مسکونی
فروردین 29, 1399
نصب و راه اندازی سیستم اطفاء حریق FM200
فروردین 29, 1399
سیستم اعلام حریق متعارف
انتخاب سیستم اعلام حریق ساختمان های مسکونی
فروردین 29, 1399
نصب و راه اندازی سیستم اطفاء حریق FM200
فروردین 29, 1399

سیستم اطفا حریق آیروسل فایرپرو

سیستم اطفا حریق آیروسل فایرپرو از مهمترین فضاهایی که احتمال زیادی برای وقوع حریق دارد، می توان به تابلوهای الکتریکی و مکان نصب تجهیزات برقی اشاره کرد.

📣بررسی ها حاکی از آن است که بیش از 30 درصد آتشسوزی ها 🔥 ناشی از وقوع نقص و خرابی🛠 در این مکان ها بوده است.
سیستم اطفا حریق آیروسل فایرپرو ، تنها راهکار مناسب جهت اطفا حریق در این مکانها است که ماده به کار رفته در کپسول های این کمپانی بی خطر برای محیط زیست میباشد.

سیستم اطفا حریق آیروسل فایرپرو | FirePro

فایرپرو نام کارخانه ای در شهر لیماسول در جنوب جزیره قبرس (بخش یونانی) آن می باشد که در سال 1993 تاسیس و تولید کپسولهای اطفاء حریق با مواد جامد ایروسل را آغاز نمود.

پس از امضای پروتکل مونتریال در سال 1994 به منظور عدم استفاده از خاموش کننده هالون1301، ایروسل جایگزین مناسب و بی ضرری برای آن شناخته شد.
ایروسل تولید شده در فایرپرو، دارای قدرت خاموش کنندگی 40 برابر نسبت به گاز FM200 می باشد، جایگزین اکسیژن نمی شود، رطوبت و خورندگی نیز ایجاد نمی نماید.

همچنین تولیدات فایرپرو از فرمول قدیمی پایروتکنیک که در محصولات فاقد استاندارد (پایروژن و …) در تولید محصولات خود استفاده نمی نماید، بدیهی است مشتقات هیدروژن فلوراید و ترکیبات سدیم یا نمک های آلی را در خود ندارد.

مواد جامد ایروسل (قبل و بعد از تخلیه) برای لایه ازون، تنفس انسان مضر نمی باشد و ایجاد گازهای گلخانه ای یا گازهای سمی نمی نماید.

عطف به استاندارد NFPA2010 و تایید آن UL2127 و استاندارد ISO 14500- 1A کلیه محصولات تولیدکننده، ایروسل باید مطابق با شرایط نگهداری و عدم آسیب رسانی به محیط زیست و انسان باشند.

استاندارد KEMA که مشخصا برای احراز صلاحیت در خصوص ضد سمی بودن محصولات شیمیایی استفاده می شود گواهی دیگر بر بی ضرر بودن این محصول می باشد.
همچنین تاییدیه های DNV وWheel Mark که آن را مجاز برای استفاده در صنایع دریایی می داند نیز تضمینی برای کیفیت محصولات فایرپرو می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برند