جستجو
Close this search box.

جستجو
Close this search box.
درباره Global Fire Equipment (GFE)
شهریور 1, 1403
راهنمای جامع نصب و جانمایی تجهیزات سیستم اعلام حریق
راهنمای جامع نصب و جانمایی تجهیزات سیستم اعلام حریق
شهریور 1, 1403
درباره Global Fire Equipment (GFE)
شهریور 1, 1403
راهنمای جامع نصب و جانمایی تجهیزات سیستم اعلام حریق
راهنمای جامع نصب و جانمایی تجهیزات سیستم اعلام حریق
شهریور 1, 1403

تاریخچه TEKNİM و TEKNİM ELEKTRONİK

تاریخچه تک نیم و تک نیم الکترونیک

تک نیم، به عنوان یک برند پیشرو در صنعت سیستم‌های هشدار سرقت و آتش،یا همان سیستم اعلام حریق تاریخچه‌ای غنی دارد که به‌طور عمده تاریخ صنعت امنیت الکترونیکی ترکیه را نیز شامل می‌شود. از آغاز فعالیت‌های خود، تک نیم به‌طور مداوم در حال تحول و پیشرفت بوده و تأثیر عمیقی بر این صنعت گذاشته است.

تأسیس و توسعه

تک نیم در سال 2003 به‌عنوان پیشگام در عرصه سیستم‌های هشدار سرقت آغاز به کار کرد. این برند با سیستم‌هایی که به‌طور منحصر به فرد توسط واحد تحقیق و توسعه تک نیم الکترونیک A.Ş. در سال 2002 طراحی شده‌اند، به سرعت توانست جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. هدف تک نیم از ابتدا ارائه سیستم‌های امنیتی نوآورانه و باکیفیت بود که این امر موجب موفقیت سریع و گسترده این برند شد.

موفقیت‌های جهانی

از زمان ورود اولین محصولات تک نیم به بازار در سال 2003، این برند توانسته است با عرضه بیش از 140.000 سیستم هشدار سرقت و آتش به ترکیه و بیش از 30 کشور دیگر، موفقیت‌های بزرگی را کسب کند. این محصولات در طی سال‌ها به هزاران مشتری خدمت کرده و تک نیم را به یکی از نام‌های معتبر و شناخته‌شده در صنعت امنیت الکترونیکی تبدیل کرده است.

پیشرفت‌های تحقیق و توسعه

تک نیم همواره بر روی امکانات تحقیق و توسعه خود سرمایه‌گذاری کرده است تا محصولات خود را با کیفیت بهتر و پیشرفته‌تر طراحی و تولید کند. این تلاش‌ها موجب شده است که تک نیم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان داخلی در ترکیه شناخته شود و در زمینه نوآوری و فناوری پیشرو باشد.

محصولات و ظرفیت تولید

تک نیم در حال حاضر به تولید انواع سیستم‌های آتش‌نشانی آنالوگ قابل آدرس‌دهی، سیستم‌های آتش‌نشانی متداول، سیستم‌های هشدار سرقت و منابع تغذیه پرداخته است. تمامی این محصولات به‌طور اختصاصی توسط مهندسان و تکنسین‌های ترکیه‌ای توسعه و تولید شده‌اند. با راه‌اندازی سومین خط تولید SMD جدید خود، ظرفیت تولید این شرکت به میزان 40% افزایش یافته و اکنون به یک واحد تولیدی با مساحت کل 4000 متر مربع تبدیل شده است.

آینده نگری و استانداردها

تک نیم با سرمایه‌گذاری مستمر در افزایش موجودی محصولات نهایی و ارتقاء فناوری‌های تولید، به‌دنبال ادامه تولید محصولات مطابق با استانداردهای جهانی است. این تلاش‌ها نشان‌دهنده تعهد تک نیم به کیفیت، نوآوری و گسترش برند خود در سطح جهانی است. با نگاه به آینده، تک نیم مصمم است تا همچنان به پیشبرد صنعت امنیت الکترونیکی و ارتقاء سطح امنیت جهانی ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برند